جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدا شدن از عشق

اس ام اس
اس ام اس جدا شدن از عشق


اگر چه عاشقی پر شور بودیم

 به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



sms جدا شدن از عشق


یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

 شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟



متن جدا شدن از عشق


گرچه کردم ذوقها از آشنایی های او

 انتقام از من کشید ، آخر جدایی های او . . .



شعر جدا شدن از عشق


سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم

کعبه می شد من اگر خانه بنا می کردم



اشعار جدا شدن از عشق



نفسم

تو در شمالی و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند



مسیج جدا شدن از عشق


درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تو را

تو ، رفتن را

آسوده برو !

دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم



پیامک جدا شدن از عشق


من صبورم اما

بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب

و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند

می ترسم



اس ام اس جدا شدن از عشق


من

مثل بادکنکی به دست کودکی

هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم

نخ را قطع کنی

 می روم پیش خدا !



اس جدا شدن از عشق


بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست



اسمس جدا شدن از عشق


پای من خسته از این رفتن بود

قصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

راهش افسوس جدا از من بود



اس ام اس های جدا شدن از عشق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد