جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و غمگینی

اس ام اس
اس ام اس جدایی و غمگینی


رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن

 ابتدای یک پشیمانیست حرفش را نزن

گفته بودی چشم بردارم از چشمان تو

 چشم هایم بی تو بارانیست حرفش را نزن

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




شعر های جدایی و غمگینی


آخرین بـاری کـه از تـه دل بـرای رفـتـنـت گـــــریـه کــردم


گـفـتـی: تـمـامـش کـن

از آن روز بـه احـتـرامـت

چـنـان از تـه دل مـی خـنـدم

کـه گــاهــی فــرامــوشـــم مـــیـ شــود

رفـــــتـــــه ای …



خواهش و جدایی و غمگینی


مداد را برداشتی

طرح مرا نه آنگونه که هستم

همانگونه که می خواستی کشیدی

تمام بهانه رفتنت این است که عوض شده ام

مداد را برمی دارم

 طرح تو را همانگونه که هستی می کشم

می توانی بروی


متن زیبا و ادبی جدایی و غمگینی


جدایی درد بی درمان عشق است

جدایی حرف بی پایان عشق است

جدایی قصه های تلخ دارد

جدایی ناله های سخت دارد

جدایی شاه بی پایان عشق است

جدایی راز بی پایان عشق است

جدایی گریه و فریاد دارد

جدایی مرگ دارد درد دارد

خدایا دور کن درد جدایی

که بی زارم دگر از آشنایی



مسیج های جدایی و غمگینی


چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟

وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه !



پیام زیبای جدایی و غمگینی


کوتاه ترین قصه ی دنیا :

رفت … !



پیامک جدایی و غمگینی


چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم

 یک صحرا گذشته است !



اس ام اس جدایی و غمگینی


این روزها سنگین و نحس اند ، چه کنم ؟

لحظات هم بهانه ات می گیرند

رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است



اسمس جدایی و غمگینی


امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه

خراب شده اند

بعد از تو

برگرد



اس جدایی و غمگینی


با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

 می بینم سر جاتی !


اس ام اس های جدایی و غمگینی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد