جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و فراق از عشق و دوست

اس ام اس
اس ام اس جدایی و فراق از عشق و دوست


بـــاد آورده را بــــاد مــی بــــرد ...

 قــبـول ... !

اما تو که با پاهای خودت آمده بودی

 چرا ؟

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





پیام کوتاه جدایی و فراق از عشق و دوست

رفت و دیگر ندارمش

تقصیر خودم بود

ته این همه شعر که برایش نوشتم

نقطه نگذاشتم



متن جدایی و فراق از عشق و دوست



خدا خیــــر بدهد این کفش های بنـــــد دار را

که رفتنتــــ را دقیقــــه ای به تاخیــــر می اندازنـــد



شعر جدایی و فراق از عشق و دوست



حافظ هم از من کلافه است !

بس که آمدنت را فال گرفتم !



مسیج جدایی و فراق از عشق و دوست


” او رفت ”

و این خود شعر بلندی است



پیام جدایی و فراق از عشق و دوست


جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد

به شب آدم، اما  !


پیامک جدایی و فراق از عشق و دوست


گلم خاری شد و با بادها رفت

اثر از ناله و فریادها رفت

خیال وصل می پختیم هیهات

چه آسان می توان از یادها رفت



اس ام اس جدایی و فراق از عشق و دوست


در یک لحظه تمام شد

او رفت

دو کلمه ای که معنای زندگی ام را برای همیشه تغییر داد


اسمس جدایی و فراق از عشق و دوست



جدا که شدیم هر دو به یک احساس رسیدم

تو به فراغت من به فراقت

یک حرف تفاوت که چیز زیادی نیست


اس جدایی و فراق از عشق و دوست



حالا که رفته ای غمگینم

به سراغ حافظ می روم

همین را می گوید :

برود از دل ِ من وز دل ِ من آن نرود


اس ام اس های جدایی و فراق از عشق و دوست
نظرات 1 + ارسال نظر
maral چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد