جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید جدایی

اس ام اس
اس ام اس های جدید جدایی


از تراکم ابرها می ترسم

می روی چتری برایم بگذار

تنها زیر شلاق باران می ترسم

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



پیام کوتاه های جدید جدایی

ای کاش آشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی ، جدا



sms haye jodayi  message jodaee



رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم



متن و شعر های جدید جدایی


او می رود دامن‌کشان

من زهر تنهایی چشان…

و سال هاست

رفتنش هر غروب

 در ذهنم تکرار می شود



مسیج های جدید جدایی


بدون اینکه “مار” ی در کار باشد

مزه ی “زهرمار” را می چشم وقتی نیستی



پیام های جدید جدایی


تا نباشد این جدایی ها

 نداند قدر یاران را

کویر خشک می داند

بهای قطره باران را


پیامک های جدید جدایی



ندارم لحظه ای از تو رهائی

امان از عشق و این رهائی

تمام ترس من ناگفته پیداست

 مبادا بین ما افتد جدائی



اس ام اس های جدید جدایی


گفـــــته بودم بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ !

حـــــرفمـ را پس می گــیرمـ

بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـی گــــــذرد …



اسمس های جدید جدایی


جدا ماندن از کسی که دوستش داری

فرقی با مردن ندارد

پس عمری که بی تو می گذرد

مرگیست به نام زندگی



اس های جدید جدایی



چشمامو وقف تــو کردم

دل به خلوت تــــو بستم

هم ترانه پس کجایی ؟

من که مردم از جدایـی

دل شکسته و غــریبم

جون میدم اگـــه نیایی



اس ام اس های جدید جدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد