جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی عاشقانه و احساسی

اس ام اس
اس ام اس جدایی عاشقانه و احساسی


من زبان برگ ها را می دانم

مثلا خش خش یعنی امان از جدایی

پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اشعار جدایی عاشقانه و احساسی


آن روز که تو رفتی

از آن سو

و من هم از این سمت

دنیا به دو پاره شد

به سویی و به سمتی



متن ادبی جدایی عاشقانه و احساسی


از روزهای رفته نگو

روزهای مانده را تعریف کن

با چند ماه خداحافظی کنم

به چند خورشید سلام

تا بیایی  ؟!



پیام جدایی عاشقانه و احساسی



روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟

گفتم بر آورده شدن آرزوی تو !

ولی ندانستم آرزوی تو جدایی از من است



مسیج جدایی عاشقانه و احساسی


آنـــــقـَـدر پـُشــتـــِ سـَـرَت آب ریخــتــم

کــه تَـمـامـــِ کـوچـه سـَـبـز شـُـد !

پـــس چـِـرا نـیـامـدی ؟



پیام کوتاه جدایی عاشقانه و احساسی


هوای بوی تنت را کرده ام ، می دانی . . .

پیراهن جدایی ات بدجور به قامتم گشاد است . . . !



اس ام اس جدایی عاشقانه و احساسی


همه یهویی ها خوبن :

یهویی بغل کردن

یهویی دیدن

یهویی سورپرایز کردن

یهویی بیرون رفتن

یهویی دوست داشتن

یهویی عاشق شدن

اما امان از یهویی رفتن !



پیامک جدایی عاشقانه و احساسی


پرنده ی مهاجری که مقصودش کوچ است

به ویرانی لانه اش فکر نمی کند!



اسمس جدایی عاشقانه و احساسی


ابراهیم که نیستم می گذاری میروی

این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !



اس جدایی عاشقانه و احساسی


رهایم کردی چرا که برهنگیت را نجوییدم

بوسه هایت را نطلبیدم و طعم گس گناه را نچشیدم !

رهایم کردی چرا که عشق ورزیدم !



اس ام اس های جدایی عاشقانه و احساسی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد