جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی گریه دار و غمگین

اس ام اس
اس ام اس جدایی گریه دار و غمگین


خنک شدى ؟

اما من هنوز داغم از رفتنت در این سرماى بى رحم !

  


کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




sms jodayi jodaee جدایی گریه دار و غمگین

درنگ

عجب دنیای عجیبیست!

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود

زمانی که گفتی”برو”

چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود



متن ادبی جدایی گریه دار و غمگین


بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود

چه بیقرار بودی زودتر بروی

از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی

من سوگوار نبودنت نیستم !

من شرمسار این همه تحملم


شعر جدایی گریه دار و غمگین


همیشه جرات عاشقانه جدا شدن رو داشته باش

اما حقارت به زور نگه داشتن رو به دوش نکش


مسیج جدایی گریه دار و غمگین


کار سختی پیش رو دارم :

بعد از رفتنت باید زنده بمانم !



پیام جدایی گریه دار و غمگین


عیسی را به صلیب هم نمی کشیدند

می کشتند

مثل تو

که اگر مرا از یاد نمی بردی

می رفتی



پیامک جدایی گریه دار و غمگین


هنوز هم مثل انشاهای دوران دبستان

 با نتیجه گیری مشکل دارم

چرا رفتی ؟



اس ام اس جدایی گریه دار و غمگین


ســـوم

هفتــــم

چهلـــم

ســـــال

چنـــد ســــال دیگــــر

بایــــد عــــزادار نبـــودن هایـــــت باشــــــم . . .؟


اسمس جدایی گریه دار و غمگین


فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد

فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد

فقط رفت …

فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم



اس جدایی گریه دار و غمگین


یادت هست ؟

روزی پرسیدی این جاده کجا میرود ؟

و من سکوت کردم…

دیدی …!

جاده جایی نرفت…!

آن که رفت ، تو بودی

راهی نمی بینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست

همین کافیست که تو راه را می بینی و من تو را


اس ام اس جدایی گریه دار و غمگین
نظرات 1 + ارسال نظر
تنها شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد