جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی جدید

اس ام اس
اس ام اس جدایی جدید


مات شدم از رفتنت !

هیچ میز  شطرنجی هم درمیان نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست!

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس جدایی جدید

ای کاش . . .

قانون همه ی دوستی ها این بود

یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز !



اس ام اس جدایی جدید



دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که

نه کسی گفت چرا

و نه کسی فهمید چرا !


اس ام اس جدایی جدید



آتش زدن به یک “سرنوشت” کبریت نمی خواهد که !!

“پـــا” می خواهد

که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر

و بـــــــــروی  !



اس ام اس جدایی جدید


هوا بارانی ست ولی شیشه چرا بخار نمی گیری ؟

نترس رفت

دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !



اس ام اس جدایی جدید


جـــدایــی مــان

هیــچ یکـــ از تشــریفــاتــــ آشــنایمــانــــ را نــداشت

فقــط تــو رفـــتــی

و منــــ ســعی کـــردم

ســـنگــــ دل بــاشـــم


اس ام اس جدایی جدید


صدای پای تو که می روی

و صدای پای مرگ که می آید

دیگر چیزی را نمی شنوم !



اس ام اس جدایی جدید


درد دارد

وقتی با نسیمی برود

کسی که به خاطرش به طوفان زده ای



اس ام اس جدایی جدید


نباشی برای من هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

فقط گاهی موهای صورتم سفید می‌شود

گاهی موهای سَرم می ریزد



اس ام اس جدایی جدید


چشمان مرا به چشم هایش گره زد

بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد

او رفت ولی نه طبق قانون وداع

یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد



اس ام اس جدایی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد