جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خاطرات احساسی و عشق

اس ام اس
اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند !

وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس خاطرات احساسی و عشق

کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده

 تا قبل از سیل برگرد

سیل که بیاید همه را با خود می برد حتی خاطراتت را !


اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


موقع Delete فولدر خاطراتت

 ذهنم Error می دهد !

گمانم یکی از فایل ها در حال اجراست



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


زیر درخت سیب نذر کرده ام به آمدنت

فصل شکوفه زدن از خاطرات نزدیک است !



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


از بعضی از آدم ها تنها خاطره می ماند !

از بعضی های دیگر هم هیچ !

خاطره ساختن لیاقت می خواهد !



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود

تا هر وقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم

تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


من خاطرت را می خواستم

 نه خاطره ات را . . .



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


چه تلخ است علاقه ای که عادت شود . . .

عادتی که باور شود . . .

باوری که خاطره شود . . .

و خاطره ای که درد شود . . .


اس ام اس خاطرات احساسی و عشق



یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


تقصیر تو نبود !

خودم نخواستم چراغ قدیمی خاطره ها خاموش شود !

خودم شعرهای شبانه اشک را فراموش نکردم !

خودم کنار آرزوی آمدنت اردو زدم !

حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند ،

نه تو چیزی بدهکار دلتنگی این همه ترانه ای . . .



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


بعضی دوستیا شوخی شوخی میان و جاگیر میشن توی دلت !

تبدیل به یه عشق عمیق می شن

ته نشین می شن توی قلبت

ولی یه روز خیلی راحت تو سکوت میرن !

اونجا باورش سخته

 اونوقته که باید بلد باشی چطور با یه خاطره کنار بیای !



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق


درست است، ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم

و به آنها وابسته می شویم

هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود

پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد

باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم در دلش ثبت شویم



اس ام اس خاطرات احساسی و عشق
نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ب.ظ

خوب بود مررررررررررررررررررررررررسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد