جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خاطرات عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس خاطرات عاشقانه


بارانِ سربی می شود

وقتی نیستی می ریزد بر سرم

خاطراتت

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس خاطرات عاشقانه


هیس

حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام

بگو کسی حرفی نزند

بگذار لحظه ای آرام بگیرم



اس ام اس خاطرات عاشقانه


به هم می رسیم ۳ نفر می شیم

من و تو و شادی

از هم دور می شیم ۴ نفر می شیم

تو و تنهایی , من و خاطره


اس ام اس خاطرات عاشقانه



می آیی . . .

عاشق می کنی . . .

محو می شوی . . .

تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .

تازه می کنی خاطراتت را . . .

محو می شوی . . . .



اس ام اس خاطرات عاشقانه


مرا محکــم تر در آغوش خود بگیـر

من هنوز هم نـمی خواهم تــو را

به دسـت خاطرات ” لــعنـتـی ” بسپـارم



اس ام اس خاطرات عاشقانه


می گوینــد: بــاران کــه میزنــد

بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…

امــا ,اینجــا بــاران کــه می زنــد ;

بــوی ” خاطــره ” بلنــد می شــود …!



اس ام اس خاطرات عاشقانه


دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !

من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم



اس ام اس خاطرات عاشقانه


دلم که گرفته باشد باصدای

دستفروش دوره گرد هم گریه می کنم!

چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان


اس ام اس خاطرات عاشقانه


من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی

چه بلاتکلیفند خاطراتمان !


اس ام اس خاطرات عاشقانه


ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ

ﯾﮏ جایی

به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ

ﺑﺮمبگردد !

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !

ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !


اس ام اس خاطرات عاشقانه


خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره

میان خنده هایی بلند!



اس ام اس خاطرات عاشقانه


میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم

 و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم

چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم



اس ام اس خاطرات عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد