جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک دلتنگی و غربت عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


اشک هایم که سرازیر می شوند

دیری نمی پاید که قندیل می بندد

عجیب سرد است هوای نبودنت

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت

آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


من بودم

تو

و یک عالمه حرف

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!

کاش بودی و می فهمیدی

وقت دلتنگی یک آه چقدر وزن دارد



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد

درد دارد



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


دل من تنگ تو است

صندلیهای حیاط

پر برف دیشب

و تو کی می آیی؟

که شود آب همه برف هایی

که نبودت را فریاد زده !



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


نگاهت کافیست

 تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم

 تو همیشه دعوتی

 راس ساعت دلتنگی



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونیکه دوسش داری

هیچوقت فراموشت نمی کنه



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدایم کن که دل در سینه تنگ است

مرا با خود ببر آنسوی غربت

که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


چقدر سرد است!

وقتی

دلتنگتم و نیستی



اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه


چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن

در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد


اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه



دلم برات تنگ شده جونم

می خوام ببینمت نمی تونم

بین ما دیوارهای سنگی

فاصله یک عمره می دونم


اس ام اس دلتنگی و غربت عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد