جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق

اس ام اس
اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق


باران کـه می بـارد

دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود

راه می افـتم بـدون چـتـر

من بـغض می کنـم آسمـان گـریـه

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم



اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق


می گن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه

حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم ؟



اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق


نقــاش خــــوبی نــــبودم

اما ایــن روزها به لطـف تــــــــــو

انـــتظار را دیـــدنی می کــشـم



اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق



من و این داغ در تکرار مانده

من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

دلم بین در و دیوار مانده


اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق


من حسرت دیدار تو دارم به که گویم

از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم

از نرگس چشم تو خمارم به که گویم



اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق


به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید



اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق



سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد

اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد

من و تو پنجره های قطار در سفریم

سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد



اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق



نمی دانم چرا بیمارم امشب

سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته می گفت

پریشان از فراق یارم امشب



اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق


دست من کوتاه از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست


اس ام اس دلتنگی عاشق و معشوق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد