جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ

اس ام اس
اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


دلتنگم اما تو را طلب نمی کنم

نه اینکه بی نیازم

صبور شده ام ...

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


 دلتنگی …

همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته

محتاج نوازش دست هایت هستم

باور کن که دلتنگی …

دلتنگی مرگ تدریجی ست !


اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


نمی دانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط می دانم در آغوش منی بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی



اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


وقتی  دلتنگ می شوم  تو را در میان اشک هایم می بینم

 ولی اشک هایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند



اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ



چگونه دست دلم را بگیرم و در کنار دلتنگی هایم قدم بزنم

در این خیابان که پر از چراغ و چشمک ماشین هاست


اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


نه آقایان

مسیر من با شما یکی نیست

از سرعت خود نکاهید

من آداب دلبری را نمی دانم



اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمی کند

فکری کن

اشک ما طعنه می زند به باران رحمتت



اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


هر لحظه هرجا که می رم

حس نگاهت با منه

این دل بی طاقتِ من

 قیده تو رو نمی زنه



اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ



بذار یه بار نگات کنم

از جونو دل‌ صدات کنم

هر چقدر دلتنگی‌ دارم

هدیه به اون چشات کنم



اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


کاش می توانستم تمام دلتنگی هایم را

بر کوله بار خدا می ریختم تا با تنهائیش به کول بکشد

بدون هیچ خمی بر ابرو اما افسوس که داده را پس نمی گیرد



اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ


دلم برایت تنگ شده !

می خواهم آنقدر اشک بریزم

تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود

ولی می ترسم


اس ام اس دلتنگی زیبا و قشنگ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد