جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس دلتنگی عاشقانه


دل است دیگر یا شور می‌زند

یا تنگ می‌شود یا می‌شکند

آخر هم مهر سنگ بودن می‌خورد

روی پیشانی‌ اش

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس دلتنگی عاشقانه
تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه


واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو می نوسم

قلبم خیس دلتنگی است و چشمانم طوفانی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه


اشک هایم که سرازیر می شوند

دیری نمی پاید که قندیل می بندد

عجیب سرد است هوای نبودنت



اس ام اس دلتنگی عاشقانه


دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست

دست واژه ها را می گیرم

و به دیدنت می آیـــم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد



اس ام اس دلتنگی عاشقانه



امروز انگار کسی آمد

و هوای دلتنگی ات را هی در آسمان اتاقم پاشید

و تو نبودی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه

دقایقی در زندگی هستند

که دلت برای کسی آنقدر تنگ می شود

 که می خواهی او را از رؤیاهایت بیرون بکشی

 و در دنیای واقعی بغلش کنی

 گابریل گارسیا مارکز



اس ام اس دلتنگی عاشقانه


دلم برایت تنگ شده

می خواهم آنقدر اشک بریزم

تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود

ولی می ترسم

شهرمان را  ونیــــز کنم !

 " ونیز : شهری میان آب "



اس ام اس دلتنگی عاشقانه


به گمانم یادت پنجره ی احساسم را می کوبد

 چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست



اس ام اس دلتنگی عاشقانه


کاش دهخدا می دانست

دلتنگی

اشک

فاصله

بی وفایی

تعریفش فقط دو حرف است

تـــو


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد