جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بیقراری زیبا و توپ

اس ام اس
اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


دیگر نمی توانم متن های طولانی را تا آخرش بخوانم

تقصیر خودت بود

 آمدی ، رفتی و به هر چه کوتاه عادتم دادی

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس بیقراری زیبا و توپ

جای تو خالـــــیــسـت

خالی تر از سفره ی دل کودکی که تازه متولد شده است



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


دیگر به همه چیز شکـــ کرده امـــ

می گویند : آب نطلبیده ، مُـــــراد استـــ

هر چهــــ بالا پایین می کنمــــ ، نمی فهمم

این چشمانم پس کـــِـــی مراد می گیرند ؟!



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


جــآے خالیَتـــــــ آنقــــَدر بُــــزُرگـــــــ شُـــده

که حَـتـــــے مــــے شَــــــوَد دَر آنــــ

زِندِگـــے کَرد



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


رفته اند !

نیستند

دلم ، صبر و قرارم ، دستانت ، نگاهت ، هوش از سرم

بیاورشان



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


درد داره

یکی می شه همه ی زندگیت

ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره !



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


درد بزرگیه

برای کسی که متوجه نبودنت نیست

پرپر بشی

ولی وقتی بعد از یک روز در به دری و دلواپسی

بهش می گی نگرانت بودم دلم هزار راه رفت

تموم چیزی که می شنوی

یک مرسی خشک و خالیه !



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


غــُــصـّه دار که ببینــــمت نَـــفَس هَــــــــم

به کامَــــــم تلــــخ می شود



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ


شـایـد روزی بـیـایـد کـه حـال ِ مـن هـم خـوب شـود!

زمـیـن خـوب شـود

هـوا خـوب شـود
بـاران خـوب شـود

عـشـق خـوب شـود

و تـــــو خـوب ِ مـن شـوی

و مــــن خـوب شـوم


اس ام اس بیقراری زیبا و توپ



ساعت ها زیر دوش به کاشی های حموم خیره می شی !

غذاتو سرد می خوری

صبونه رو شام ، ناهار و نصف شب !

لباسات دیگه به تنت نمیاد

همه رو قیچی می زنی !

ساعت ها به یه آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت اونو حفظ نمی شی !

این قدر علامت سوالای تو فکرتو می شمری

تا آخرش رو بالش خیست خوابت ببره !

تنهایی از تو آدمی می سازه

که دیگه شبیه آدم نیست !

می دونی چیه ؟!

عجیب دلتنگم

واسه وقتایی که عجیب دلتنگم می شدی !



اس ام اس بیقراری زیبا و توپ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد