جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه

اس ام اس
پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه


چه معنـــــى دارد زندگى ؟

وقتى که هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه


معجزه‌ها با باد رفته‌اند

و چشمانی که چشم مرا گرفت

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند

و پشت پنجره چقدر نیامد

آن‌که قرار بود



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه


ذهنـــم فلـــــج می شود

وقتــــــی می خــوانمــت و تــــــو نمی گویی جانــــــم ؟



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه


دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی !



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه


راه می روم و شهر زیر پاهایم تمام می شود !

تو هیچ کجا نیستی



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه


چشــــمانم خستــــه است و نبــــض ذهنــــم افتــــاده

کاش نگــــاهتــــ یکــــ قــــدم نزدیـــکـــــ تــــر بـــود



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه



نیستی و من

پُرم از لحظاتی که مملو از توست



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه


سرم سنگینی حرفی را دارد

که توان گفتنم نیست

زبانم دنبال فرصتی

و چشمم

دنبال محرم رازی می گردد

بی تاب دیدنت هستم!



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه



هوای عصرهای من عجیب تـو را کم دارد !

آغوش تـو را کم دارد !

نفس های تـو را کم دارد !



پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه



آتش از اندوه هجران بهتر است

بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است

من نمی دانم کجا خواندم ، که یادم داده است ؟

یار وقتی در کنارت نیست ، کوری بهتر است


پیامک بیقراری عاشقانه و عارفانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد