جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم احساسی

اس ام اس
اس ام اس دوستت دارم احساسی


من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس دوستت دارم احساسی

خیلی دوستت دارم ، ده تا !

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار …


اس ام اس دوستت دارم احساسی



تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش

زیرا عمیق ترین زخمها زخم خنجر کسی است

که با تمام وجود دوستش داشتی



اس ام اس دوستت دارم احساسی


اگر دوست داشتن ِ تو

را فریاد بزنم

تاب نمی آورد این کوه ِ مقابل!



اس ام اس دوستت دارم احساسی


اسراف میکنم در دوست داشتنت

خدا اسراف کنندگان  عاشق را

دوست دارد…!



اس ام اس دوستت دارم احساسی


محبت تو را می پذیرم بی آنکه دغدغه فردا داشته باشم

چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت



اس ام اس دوستت دارم احساسی


گفتند دوست دارم چند بخشه ؟

گفت : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته !

یه دنیاست



اس ام اس دوستت دارم احساسی


فرقی ندارد

شرق یا غرب

شمال یا جنوب

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز



اس ام اس دوستت دارم احساسی


“دوستت دارم”پریشان شانه میخواهی چه کار ؟

دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟

تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن

ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟



اس ام اس دوستت دارم احساسی


شمــردن بلــد نیستــم

امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم

یک وقتهــایی هــم می شــود که

یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم


اس ام اس دوستت دارم احساسی



من بلد نیستم دوستت نداشته باشم

بلد نیستم حرف دلم را نگویم

حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت

بلد نیستم نخندم وقتی باتوم

حتی اخم کنم وقتی ناراحتم

من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو



اس ام اس دوستت دارم احساسی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد