جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مرداد جدید و زیبا

اس ام اس
اس ام اس مرداد جدید و زیبا


جمله معـشـوق اسـت و عاشـق برده ‏اى

 زنده معـشـوق اسـت و عاشـق مرده‏ اى

چون نباشـد عـشـق را پـرواى او

 او چو مرغى ماند بى ‏پـر واى او

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس مرداد جدید و زیبا



و من هنوز عاشقم

 آنقدر که می توانم هر شب

بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر همه را فراموش کنم



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


=======>

نوک فلش رو بگیر رو به قبله !

به این قبله اسیرتم



اس ام اس مرداد جدید و زیبا




کلمه دوست بسیار کلمه بزرگ و زیباییه :

د : دل دریایی

و : وفاداری

س : سعادت یکی شدن

ت : تایی که هیچوقت نباید بین من و تو باشه



اس ام اس مرداد جدید و زیبا



تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی

اگر قلبی صدف باشد ، میان آن تو پنهانی



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


اتل متل یه فانوس

 فرستادم برات بوس

گرفتی بگو آره

 نشد بگو دوباره !



اس ام اس مرداد جدید و زیبا



مثل یک درناری وحشی تا افق پرواز کن

قصه ای دیگر برای فصل زیبا ساز کن

زندگی تکرار حرف کهنه دیروز نیست

 بال های بسته ات را رو به فردا باز کن . . .



اس ام اس مرداد جدید و زیبا



مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

 نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشق مبادا خالی

که خوش آهنک و فرح بخش هوایی دارد . . .



اس ام اس مرداد جدید و زیبا



عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو

خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو

قرعه امروز به نام من و فردا دگری

 میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی

گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

 تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین . . .



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


جا برای گنجشک زیاد است ولی

 به درختان خیابان تو عادت دارم . . .



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


نه گل خواهد ز بوستان ها جدائی

 نه دل دارد خیال بی وفائی

ولیکن چرخش چرخ ستمگر زند بر هم رسوم آشنائی . . .



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


ای دوست گلی به یادگار بفرست

گر لایق گل نیستم خار بفرست

از بهر خدا  نه از بهر دلت

 من پیامی داده ام تو جوابی بفرست !



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


از درون قلب توست جهان چو دوزخ

 دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت . . .



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم

 بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم . . .



اس ام اس مرداد جدید و زیبا


آدم به زمین آمد این حادثه رویا نیست

 این فرصت بی تکرار عشق است ، معما نیست


اس ام اس مرداد جدید و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد