جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک

اس ام اس
اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


تو شعر و شور باران شمالی

دل انگیزی سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران

که می سوزد دلم از خشکسالی

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک

نذار که سفره دلت پیش غریبه وا بشه

 این بغض نشکسته باید سهم خود خدا بشه



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


همه می گن آسمون آبیه اما میگم قهوه ایه !

چون چشم های تو آسمون منه !



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


عمریست که ویران شده ام

ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی

 من اسیر شب طوفان شده ام



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


دوثت دارم رو با (ث) نوشتم

تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی میکنم . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک



به زندانی گفتن از تو تنهاتر کیست ؟

 گفت کسی که دلش زندانی دیگریست  . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

 آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

 های های دل دیوانه من پنهانی است . . .


اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک



زندگی کردن من مردن تدریجی بود

 آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو

 شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


از درون قلب توست جهان چو دوزخ

 دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک



امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی

 که هیچ وقت نجات پیدا نکنی . . . !



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک



گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم

بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


دیروز میمردند و فراموش میشدند آرام آرام

 امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک



از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست

 اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک



سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند . . . !



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما

همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار

 چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است

 دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان

 کوزه ای پر کرد و رفت . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


شعله محبت رو نکنه خاموش کنی

 دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی . . .



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


با تو بازم اگه باشم وحشت از مردن ندارم

لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم



اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک


دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق

وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی


اس ام اس مرداد ماه 92 عاشقانه و رمانتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد