جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه

اس ام اس
پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


کنار چشمه ای بودیم در خواب

 تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا 

 تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


گل نیست چنین سرکش و رعنا که توئی

 مه نیست بدین گونه فریبا که توئی

غم بر سر غم ریخته آنجا که منم

 دل بر سر دل ریخته آنجا که توئی



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


حال ما بی آن مه زیبا مپرس

 آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس


پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه



سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

 که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر

 نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم

 هر که یاد روی تو کردم جوان شدم



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


بوسه یعنی لذت دلدادگی

 لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن 

 لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان

  بوسه یعنی عشق من با من بمان



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است

ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است

 لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است . . .



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب . . .


پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه



شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود

 گاهی تمام من به تو تبدیل می شود



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه



چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی

 جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام

 مرا در دام ظلمت ها کشیدی



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه



دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود . . .



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم

 امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز

 دیر کن اما بیا



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه

گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست . . .



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


تو مرا فریاد کن ای هم نفس 

 این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است

 آسمانم پر شده از یاد تو



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست 

 آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست  . . .


پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه



از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

  از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .




پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند  . . .



پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد

 غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .


پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه



گل بودم در ایام جوانی

 جوان بودم نکردم زندگانی . . .


پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه


بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی

  گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر

 کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی


پیامک مرداد 92 عاشقانه و عارفانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد