جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


به لبخندی مرا از غم رها کن

مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است

برای مردنم هر شب دعا کن

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


ای یادگار لحظه های زیبا

به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمی کنم


اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


عشق یعنی سکوت دو نگاه

 خنده ات از عشق لبریز ، اما بی صدا



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود

 روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست

 به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


خداوندا تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری

شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن




اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


سوگند به زیبائی چشم هایت

و یه ریزش همیشگی اشک هایم که من به خیال تو بودن

نیز قانعم ، خیالت را از من نگیر که خیالت ، مهربان ترین تصویر جهان است



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


دل من در طلب روی تو ای مونس جان

خاک راهیست که در دست نسیم افتاده است



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه



تو طراوت بهاران ، تو سخاوت زمینی

در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


ای کاش گذر زمان در دستم بود

تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی می کردم

که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


غربت آن است که بدانند کجایی نگیرند خبرت

 دوست آن است که ندانند کجایی بگیرند خبرت


اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


دوست شایسته مثل عطر فروشه

 اگه چیزی از عطرش بهت نده

 بوی عطرش بهت می رسه


اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه



دل های پاک خطا نمیکنند

 سادگی میکنند

و امروز سادگی

 پاک ترین خطای دنیاست


اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه



آنکه میگفت منم بهر تو غم خوار ترین

 چه دل آزار ترین شد ، چه دل آزار ترین



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


آتش زدی به تار و پودم ای عشق

 بر هستی و بر بود و نبودم ای عشق

سر خورده و بی چاره و خوارم کردی

 من با تو مگر چه کرده بودم ای عشق ؟


اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


تو ای زیبا ترین نیلوفر من

 بخوان غم را تو از چشمان خیسم

بدان این روی زرد از دوری توست

 که سر بیرون زد از خاکستر من



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه



دوباره فال حافظ می گیرم ، دوباره توی فالمی

همیشه در خیالتم ، اگر چه بی خیالمی



اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


برای آمدنت انتظار کافی نیست

 دعا و اشک و دل بی قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی

دعای این همه شب زنده دار کافی نیست


اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه


نمیدانم پس از مرگم که آید بر مزار من که بنشیند به سوگ من

سیاه چشمی سیاه بر تن کند یا نه ، ترا سوگند به جان دلبرت سوگند

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم


اس ام اس مرداد 92 فوق العاده عاشقانه
نظرات 1 + ارسال نظر
شیلا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ

خاک بر ثرت این چه ا3 ام ا3 یه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد