جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی

اس ام اس
اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی


همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم : می دونم

گفتن : این یعنی دوستت نداره

گفتم : می دونم

گفتن : احمق یه روز می ذاره میره تنها می شی

گفتم : می دونم

گفتند : پس چرا ولش نمی کنی؟

گفتم : این تنها چیزیه که نمی دونم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی

من با کناری ات کنار نمی آیم !

کنار می روم



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی


از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی


بودم!

دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری

رفتــــــــــم



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی



آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را نامردی می خوانند



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی



اینجا زمین است زمین گرد است !

تویی که مرا دور زدی

فردا به خودم خواهی رسید !

حال و روزت دیدنیست



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی



هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس جریمه اش با من !



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی


دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت می کردی یا عدالت ؟


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی



اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی


باران همیشه می بارد

 اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد