جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


کاش همه می فهمیدند که دل بستن به کلاغی که دل دارد

بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر زیبا دارد

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه

بعضـی هـا دستشـان رو می شـود

اما رویشـان کم نمیشــود !



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


گاهی احساس می کنی که اگه وقت بذاری

 و به یه سیب زمینی پخته عشق بورزی

بیشتر جواب می ده تا به بعضی آدما



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


اسمت چی بود؟

می خواهم بن بست های زندگی ام را به نامت کنم



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


زندگی  سگی را بهتر می فهمم

از وقتی که آمــــدی


اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


اونقدر که مار تو آستینمون پرورش دادیم

قارچ پرورش داده بودیم

الان یکی از کارآفرینای نمونه ی کشور بودیم !


اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


قشنگیه لیــاقــــت اینه که

همه نمی تونن داشته باشن

حتـــی شما دوست ناعزیـــز


اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه



به تو رسیدن در یک شعاع با پرگار عشق محال است

نوک پرگارمان را هوس شکستــــه



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


هــــــــی تــــــــــــو !

از اینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش

تیتر اول روزنامه امروز

کاغذ باطله فرداست



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


لاشه ی عاشقی ام

سگ خورِ نامردیِ تو

این قدر خون به دلم هــــست

که هارت کند



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


حالت تهوع دارم !!!

این حالت تهوع لعنتی با هوای آزاد و قرص درست نمی شود

علاجش …

فقط بالا آوردن فحش هایی است که به دیگران بدهکارم



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


حسرت چیزی نیست که من بخورم

حسرت اون چیزیه که به دلت می ذارم



اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه


افسانه ها را رهــــــــا کن

دوری و دوستی کدام است؟

فاصله هایند که دوستی را می بلعند !

تـــــــــــو اگر نباشی

دیگری جایت را پر می کند

به همین ســــــــــــادگی


اس ام اس تیکه دار و عاطفی و عارفانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد