جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا

اس ام اس
اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


در کودکی در کدام بازی راهت ندادند

که امروز اینقدر دیوانه وار

تشنه ی بازی کردن با آدم هایی؟

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا

گاهی چه اشتباه از کــاه کـــوه می سازیم

بایـــد به چــارپـایـان می دادیم بخـــورنشان



اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


گاهی هرگز نرسیدن بهتر است

مثلا هرگز نرسیدن تو بـــه من



اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


مهم نیست از بیرون چه طور به نظر میام !

کسایی که درونمو می بینن واسم کافین !

واسه اونایی که از رو ظاهرم قضاوت می کنن حرفی ندارم !

همون بیرون بمونن واسشون بسه !



اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


عزیزم وقتی گند زدی به زندگیِ طرف

موقع رفتن دیگه دهنتو ببند

 لطفا نگو قسمت نشد !



اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


اینی که می کشم

 درد نبودنت تو این روزا نیست

تاوان بودنت تو اون روزاست !



اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا

دلم برا تو که نه

 ولی برا کسی که فکر می کردم تو بودی تنگ شده !



اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


این روزها تو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم !



اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار !

دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید !


اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا


شماره بعضیارو باید تو گوشیت نگه داری

نه واسه اینکه بهشون زنگ بزنی

واسه اینکه اگه اونا زنگ زدن جواب ندی


اس ام اس تیکه انداختن به نامرد و بی وفا
نظرات 9 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:08 ب.ظ

خوب بودتا ی حدی!

maedeh شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ

کم بود ولی میشه گفت خوب بود

بد نبود یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ

elham سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ب.ظ

التماس مال دیروز بود . مال وقتی بود که ساده بودم
الان میخوایی بری
.
.
.
هیس
.... فقط خداحافظ ....

نادیا یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ق.ظ

مرررررررررررسی ..........20

zahra شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

مهسا پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:38 ب.ظ

mohammad یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 ب.ظ http://momoh.fah.2@gmail.com

گندم یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

ادم خوبی بودم اما ازبس ازیتم کردن دلم مثل اون ها سنگ شده
میخوام تلافی کنم نظرتون لازمه
ممنون
خوب بودن
اماکمکی نمیکنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد