جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نامردی و تیکه انداختن

اس ام اس
اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


زمانی می رسد که تمام عاشقانه هایم برای تو

در یک کلمه خلاصه می شود

گور بابات !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


ترکت می کنم و تنهایت می گذارم

تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای

صادقانه دروغ گفتن



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن



گاهی به بعضـــــیا باید گفت :

عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی

 فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود !


اس ام اس نامردی و تیکه انداختن



هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی

به این فکر نکن که اون چه قدر احمق بوده !
به این فکر کن که چه قدر بهت اعتماد داشته

و تو چه قدر پست و بی وجدان بودی

که از این اعتماد سوء استفاده کردی !



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


گرگ ها همیشه زوزه نمی کشند

گاهی هم می گویند : دوستت دارم

و زودتر از آنکه بفهمی بره ای ، می درند خاطراتت را

و تو می مانی با تنی که بوی گرگ گرفته !



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


خنده ام میگیرد

وقتی پس از مدت ها بی خبری

بی آنکه سراغی از این دل بگیری

می گویی دلم برایت تنگ است

یا دلم را به بازی گرفته ای

یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟

دلتنگی ارزانی خودت

من دیگر دلم را به خدا سپرده ام



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


هی فلانی!

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم

هرجا که دلت می خواهد برو


فقط آرزو می کنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد

آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت

باز هم آرام نگیری

و اما من

بر نمی گردم که هیچ!

عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع می کنم

که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی

با خاطراتم قدم بزنی!



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


اولا به نظر می رسید که زندگی بی تو یعنی هیچ

حالا که رفتی فهمیدم که فقط به نظر می رسید



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


یه بیماریه مادرزادیه لاعلاج داریم

هرکی رو می بینیم فکر می کنیم آدمه



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن


یه سری آدما رو نباید بالا برد

باید بالا آورد



اس ام اس نامردی و تیکه انداختن
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

قشنگ بود،لایک خیلی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد