جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار جالب و باحال

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


به جهنـم که نیــــستی

مگـر مغـول ها یک قـرن تمـام حمله نکردنـد ؟

مگر نگـذشت ؟

نبـودن تـو هـم مـی گـذرد !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس تیکه دار جالب و باحال

حس خوب داشتن

حال خوب داشتن

روز خوب داشتن

نعمتیست که رفتنت به من هدیه کرد !



اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


بعضیا مرگ مغزی شدن انگار !

هر روز قلبشون رو اهدا می کنن به یکی !



اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


عطر های گرون قیمت رو ول کن

 آدم باید بوی اعتماد بده




اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید

راست میگه یا دروغ

اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا

که با چشمشونم دروغ می گن !
 


اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


فکر می کردم اگه قلبم باهات صاف باشه همه چی حله

ولــی اشتباه فکر می کردمو جاش دهنم صاف شد



اس ام اس تیکه دار جالب و باحال



از نبـودنـت دلگیر نیستم

از اینکه روزگاری بـودی دلگیرم



اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


فکر می کنی از تو تنفر دارم ؟

اشتباه می کنی ! من به تو فکر هم نمی کنم

چون تنفر هم یه نوع احساسه

و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری !



اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


تــاریخ انقضــات تمــوم شده

واسه همین از Call تبدیل شدی به Missed Call



اس ام اس تیکه دار جالب و باحال


به بعضی ها باید گفت :

عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم


اس ام اس تیکه دار جالب و باحال
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد