جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین

اس ام اس
اس ام اس
خیلی تیکه دار
و سنگین

ﯾﻪ ﺳﺮی ها ﺁﻏﻮﺷﺸﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻐﻞ ﻧﯿﺴﺖ

ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻋﻤﻮﻣﯿﻪ

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین


سرد بودنـــــم را بگــــذار به حساب

گرم بودنت با دیگران !



اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین


همه درست شبیه هم هستند

فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ می گویند !



اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین



تنها چیزی که تو زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم

انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه !



اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین



بعضی آدما مثل لیوان می مونن

زیادتر از ظرفیت که بهشون بها بدی سر ریز می کنن

اول خودشونو به گند می کشن بعد دور و برشون رو !



اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین



به کرمه ای اطرافتان پیله نکنید

توهّم پروانه شدن می گیرند



اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین



گاهی فکر می کنم

بعضی ها

همان بعضی ها بمانند بهتر است !



اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین


حالم از کلمه ی عزیزم و عشقم بهم می خوره

من رو همون ببین صدا کن

بی ریایی شرف دارد به ریا کاری


اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین


لطفا اگر قصد ماندن ندارید

 از هر گونه بودن هم خودداری کنید



اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین


آنقدر مرا از رفتنت نترسان

 قرار نیست همیشه بمانیم !

روزی همه رفتنی اند

ماندن به پای کسی معرفت می خواد نه بهانه !


اس ام اس خیلی تیکه دار و سنگین
نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

ایول. بیشتر بزار موفق باشی

فهیمه پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ

خیلی زیبا بوووووووووود:

kataion یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد