جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها

اس ام اس
اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


به بعضی ها باید گفت هــــی‌ فـــلانــی

 نردبـــان هــوس را بـردار و از اینـجـا بــرو

با ایــــــن‌ چــیــــزهــا قـــدت به عــــشــق نـمـی رسد !

عـــشـــق بـــال مـــی‌خــواهــد کـه تـــو نـــــــداری

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها

خیلی وقت است که کــــات گفته ام

ولی تو همچنان برایم بــــازی می کنی



اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


آن روز ها هیچ چیزمان به هم نمی خورد

اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد



اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


این روزها قدم که می زنم

 منحرف میشوم به سمت چپ !

در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام

باید بیرون بیندازمت



اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


واقعا چه فایده ؟

بالای خط فقر باشی و زیر خط فهم


اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


می دونی چیه رفیق؟

اگه از زندگی کسی می ری بیرون

 سعی کن کامل بری بیرون

حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری



اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


مقصر خود ماییم

عشق را به کسانی ارزانی می کنیم

 که از زندگی جز آب و علف روزانه

 نه می فهمند نه می خواهند!


اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها



به بعضی ها باید محبت و معرفتتو قطره قطره با قطره چکون بدی

چون جنبه همشو یکجا ندارن

چون یه دفعه میزنن زیر همه چیز !



اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


دم از مردونگی نزن

سنگینـــه

سرفت می گیره



اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها


نشسته ام

کجا؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم


اس ام اس آتشی و تیکه دار به نامردها
نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ق.ظ http://shirin80

خوشم اومد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد