جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


دستگاه مشترک مورد نظر

 از دست دوستت دارم های دروغ تو خاموش است

لطفا دیگر تنهایش بگذار

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


شاید با دروغ هایت مثل شب آرام باشی

اما برای من مثل روز روشنی



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


پراید شد ۲۰ میلیون

ولی تو همون ۲ زاری که بودی موندی !



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین

 یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین

به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


احـتــرام برای بعضــیـــا بیــشتر

 از کـــراکـــ و شیــشــه تـــوهــم مـیـاره !



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون

عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


یه سری شدیدا به عینک نیاز دارن

واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت




اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


اولا فکر می کردم من تنها کلید خوشبختی هستم

که به در قلب تو خوردم !

اما الان که نگاه می کنم می بینم

 قلب تو به هر کلیدی می خوره



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


مهم این نیست که رفتی

 مهم اینه که دیگه برنگردی



اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه


سیب از درخت افتاد

ستاره از آسمان

تو از چشم من

گاهی فرقی نمی کند از کجا ؟

سرنوشت مشترکی است سقوط


اس ام اس تیکه دار و کوبنده عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد