جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار sms tike dar

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار sms tike dar


آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند

این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند

آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار sms tike dar

بهتره نداشته باشمت !

تا این که داشته باشم

و ندونم با چند نفر شریکم !



اس ام اس تیکه دار sms tike dar


تو مثل زمین قدرت جاذبت فوق العادست

اما کاش از پستی بلندی هاش

پست بودن رو یاد نمی گرفتی



اس ام اس تیکه دار sms tike dar


به بعضیا باید گفت

بى زحمت  دست به دست

 خودتو گموگور کن نبینمت



اس ام اس تیکه دار sms tike dar

اشتباه من املایی بود

من فقط او را همدرد نوشتم

گویا او هم ، درد بود



اس ام اس تیکه دار sms tike dar



از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری !

اومدی ، زندگیمو شخم زدی ، زیر و رو کردی رفتی



اس ام اس تیکه دار sms tike dar


باطریِ موبایل من

موندگاریش بیشتر از ” relationshipe ” بعضی رابطه هاست !



اس ام اس تیکه دار sms tike dar


بعضی وقتا لازمه گیاه باشی

 و فتوسنتز کنی ولی محتاج بعضیا نباشی !



اس ام اس تیکه دار sms tike dar


همه چیز عوض شده جز تو

تو از اول هم عوضی بودی



اس ام اس تیکه دار sms tike dar


احترام من نسبت به تو

به تنت زار می زند!

باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم

تا کمی اندازه ات شود . . !


اس ام اس تیکه دار sms tike dar
نظرات 1 + ارسال نظر
fateme دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ب.ظ

eyyyyyy vall khili bahal bud..,biiig like

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد