جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا

اس ام اس

اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا


آدامسمو با اون همـه “شیک” بودنش

 بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا

هرکس به طریقی دل ما می شکند

اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا


نـشـستـه ام

بـــیـاد ِ کــودکــی هـــایــم

دور ِ “غــلـط“هــا

یـک خــط ِ بـستـه مـی کـــشـم !

دور ِ تــــــــو !



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا


چون شاخه گلی در لیوان

زخم های تنم

از تو آب می خورند



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا


آدم نیمرو باشه

ولی دورو نباشه



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا


بعضیا ﻣﺜﻠﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪﻟــی ﺳﯿﻨﻤﺎ ﻣﯿ ﻤﻮنن .!

ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺎﻝ ﺗﻮﺋﻪ ﯾﺎ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا


نگران اشک‌ هایم نباش !

از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا



اگر وجدان هم فروشی بود

برای خرید تمایلی نداشتی



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا



بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر

بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . .

بی ظرفیت تر . . .



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا


بودن با بعضیا لیاقت نمی خواد ، اعصاب می خواد !



اس ام اس تیکه دار قشنگ و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد