جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن

اس ام اس
اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن


هر چقدر عطـــرت را عوض کنی

باز هم تنـــت بوی کثیف خیـــانت را میدهد

عزیز لعنـــتی ام

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن

چشمهای تو شفافترین برکه هاست

اما قامت من شاید آنقدر بلند

که توی چشم های تو جا نمی شود

باید برای عاشقی هایم

دریا می جستم !



اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن


حالم به هم می خورد از کلمه های عزیزم و عشقم

من را همان ببین صدا کن !



اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن


یه سری از عقل فقط دندونشو دارن


اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن


به بعضیا باید گفت :

شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !



اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن



عاشق آن لحظه ام که نه از تو

و نه از تعلقات تو خبری نیست



اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن


درد مـــــن چشمـــــانـــی بــــو د

کــه بــه مــن اشکــ !

هدیـــه میــــداد و بــه دیگــــران چشمــــــــکــ !‬



اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن


حالا که رفته ای

حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی

سر دو راهی که رسیدی، به چپ برو

به جهنم ختم می شود !



اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن


بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت

فــــقـط بــــایــــد ..

کنــــار ایــستــاد ..

و ..

راه بـــــاز کـــــرد !

بــه هـمـیـن ســـادگــــی !



اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن



ببند در آن دلت را …

 که به روی همه باز است

یخ کردم …


اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن
نظرات 6 + ارسال نظر
..... پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

فاعزه شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ

عالی بود لطفا یکم جالب تر وخنده دار تر بزارید توسایت

انالیا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ http://analya.khoshgel

خوشم اومد.......
«هرچقدرم کودک درونم بازیگوش باشد باکسی بازی نمیکنم»
حرفای دلمو زدی.

اوا یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ

یکم جالب بود

عرفان یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ق.ظ

فقط میتونم بگم عـــــــــــــالی بود.
thank you very much

fatii چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

جالب بود با این که کودک درونم از این بازیگوش تره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد