جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق


کـمـیّت مهم نیست !

کـیـفـیـت مهمه که توام نداشتــی !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات

مثل عشق ، قیمت دارد

تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد



اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق


تمام زندگی ام را می دهم که برگردی

و همین که برگشتی بگویم:

دیگر نمی خواهمت گـــمـــشـــو



اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق


پر گرفتم

حتی پرواز را هم تجربه کردم

ای کاش زودتر می رفتی



اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق


به بعضی ها هم باید با متانت خاصی گفت :

لطفا یه دهن برامون خفه شو


اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق


بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده می مونن

فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد

اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی



اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق


محبت هایت را شمردم !

درست بود اما این عشقت را پس بگیر

 گوشه ندارد



اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق



منطقی حرف زدن با بعضی ها

حتی از پوشیدن دمپایی انگشتی با جوراب هم سخت تره !



اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق



با اونایى که دستشون به دهنشون نمیرسه درست حرف بزن

ممکنه دستش به دهن تو برسه !



اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق



شب ها

به وقت خواب

از طرف من

وجدانت را ببوس

اگر بیدار بود


اس ام اس تیکه دار و زخم خوردن در عشق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد