جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی


این جماعت می گفتن

اشک هایت را خرج رفتنش نکن

راست می گفتن

بی من تو مفت هم نمی ارزی

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی

بزرگترین اشتباه ما این است که

گاهی‌ آدم‌ها رو

بسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند

در زندگی‌مان نگاه می‌داریم



اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی


وقتی چند تا کوتاه فکر

معنی محبت و دل سوزی رو

از عشق و علاقه تشخیص نمیدن

وضع بهتر از این نمی شه !



اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی


دنیا مثل شهربازی شده

 جایزه بازی با آدما

یه عروسک دیگست !



اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی


عزیزم چه زیبـا اجرا می کنـی

خط به خط تمام گفتــــه هایم را

خواســـته هایم را

هه !!!!!

امـــــا

برای دیگری!


اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی


دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم”ها

تمامشان تاریخ مصرف دارند



اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی


سهمیه هوای من هم برای تو

برای نفس زدن و هیجان در کنار او لازمت می شود



اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی

روزی فکر می کردم هدیه ای هستی از طرف خدا

اما امروز فهمیدم تقاص اشتباهاتم بودی


اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی



اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود

که نخواستم تو روت بالا بیارم ، اینو بفهم !



اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی

هرکی ازم سراغت رو می گیره

نمی گم وجود نداری

 می گم وجودش رو نداشتی … !



اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی


این روزها اگه کسی گفت :

 من عاشقتم

بپرس : تا ساعت چند ؟


اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی



لیـــاقــت مــی خواهــد

بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ

بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــی ریـــزد

تعجـــب نکــــن !!

در بی لیـــــاقتی تـــو شکـــی نیـــست

اینجـــا دلیـــل بــودنـــت میـــان بغــــض هــــایـــم

خــریتـــــ خـــودم اســـت نـــه لیـــاقــــت تــــو !


اس ام اس تیکه دار و گریه دار بی وفایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد