جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و بغض آلود

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و بغض آلود


اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود

مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم

اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟

هیــــــــــــــس !!!

فَقَطــ ” خــُـــداحــــــــــافِظـــ

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس تیکه دار و بغض آلود

پیاز هم که خرد می کنی برایش اشک می ریزی !

از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی



اس ام اس تیکه دار و بغض آلود


بعضیا هیچی نیستن به جز ۴ حرف

ا د ع ا



اس ام اس تیکه دار و بغض آلود


یه سری آدما هستن که اگه تو زندگیت نبودن

الان داشتی با خیال راحت نفس می کشیدی



اس ام اس تیکه دار و بغض آلود


کاش از همان روز اول میدانستم

که “دوستت دارم” تکه کلام توست



اس ام اس تیکه دار و بغض آلود


یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه می دیم

که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون می دادن



اس ام اس تیکه دار و بغض آلود



بعضی ها هستن وقتی به ما می رسن با کلی اعتماد به نفس می گن

من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم

بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن


اس ام اس تیکه دار و بغض آلود



می گفت : پای رفتن نـدارم … راست می گفت !!!

بـــا ســر رفـــــت …



اس ام اس تیکه دار و بغض آلود



چشمانم را می بندم

نقابت را بردار

بگذار صورتت هوایی بخورد!




اس ام اس تیکه دار و بغض آلود

مخاطب های امروزی رو هرچی بیشتر خاص کنی

بی خاصیت تر می شن


اس ام اس تیکه دار و بغض آلود
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد