جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و نیش زدن

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن


چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند

اگر می خواهی زیبا ترین باشی

همیشه به من بگو دوستت دارم !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن


مشکل از جایی شروع میشه که

دلتنگ کسی باشی که نیست

حوصله کسی رو نداشته باشی که هست



اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن



خوب که فکر می کنم

می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار

بیشتر میچسبد

تـــــا

عاشقانه های این عاشق های تو خالی !



اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن


من خودم را به تو تقدیم کردم

و تو مرا به هیچ فروختی

چه معامله ی پایاپایی


اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن



بعضیا کاری باهات می کنن که

یادآوری تمام لطف هایی که در حقشون کردی

به شدت از خودت متنفرت می کنن !



اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن


این روزها به هرکی پر و بال بدی

به جای اینکه باهات پرواز کنه

 واست دم در میاره



اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن


هــــی فلانـــــــــــــــــــــــــــــی

عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر

مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ایــست

 کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمی دهــــم



اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن


لقمــــه بزرگتر ازدهانت بودم

برای همین بودکه مرا خرد می کردی

تا انـــدازه شوم



اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن


بـلافـاصـله پـس از مـرگـم

مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد

دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه

دیــــر بیــاینـــــد



اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن



خواستے دیگـــه نباشے

آفرین چــــه با اراده !

لعنَت به دبستانـے که تو از درس هاش

فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے


اس ام اس تیکه دار  و نیش زدن
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد