جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و متلک دار

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و متلک دار


خودت رو صد در صد خرج کسی نکن

که فقط تا ده بلده بشماره

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس تیکه دار و متلک دار

بعضی از آدم ها همونقدر که آرزوی قشنگی ان

واقعیت وحشتناکیم هستند



اس ام اس تیکه دار و متلک دار

یکرنگ که باشی ، زود چشمشان را می زنی

خسته می شوند از رنگ تکراریت

 این روزها دوره ی رنگین کمان هاست


اس ام اس تیکه دار و متلک دار


اگر می بینی هنوز تنهام

 به خاطر عشق تو نیست

من فقط می ترسم

می ترسم همه مثل تو باشند



اس ام اس تیکه دار و متلک دار


یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه می دیم

که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن !



اس ام اس تیکه دار و متلک دار


به محضِ اینکه احساس کردین غرورتون بازیچه کسی شده

 کوله بارِ آرزوهاتونو بردارین و بزنین به چاک !

داغِ زانو زدنتون رو به دل هر کی که با غرورتون بازی می کنه بزارین !



اس ام اس تیکه دار و متلک دار



یکی از اشتباهات زندگی

 آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن

 هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمی شن



اس ام اس تیکه دار و متلک دار


خنده هات پیشکش همون که تو رو از من گرفت

فقط خواهشا وقتی حالتو گرفت ، برنگرد زار بزن



اس ام اس تیکه دار و متلک دار


با موجودات عجیبی زندگی می کنیم !

موجوداتی که تنها با “بی محلی” آدم می شوند



اس ام اس تیکه دار و متلک دار


حالا که رفته ای به درک

 این منی که عاشقت بود را پس بده !


اس ام اس تیکه دار و متلک دار
نظرات 2 + ارسال نظر
hoda سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ق.ظ

قشنگ بودن ولی کاش بیشتر بود

مرضی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ق.ظ

قشنگ بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد