جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک


هیس !

بگذارید برود

 ماندن التماسی نیست

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک

سگ ها با یه دست نوازش تا آخر عمر وفادارِ آدم می مونن

ولی بعضی آدم ها دنیایی محبت بهشون می کنی

 آخرشم دستت رو گاز می گیرن …



اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک


بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است !



اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک



من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم

هر دو شکستیم تو قلب مرا ، من غرورم را

هر دو بازی کردیم تو با من ، من با سرنوشتم

و در آخر هر دو پی بردیم

تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو

آری ، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر می شود



اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک


دوستت دارم هایت را پس می دهم

بر دلم سنگینی می کند این همه دروغ !


اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک



می گفت پای رفتن ندارم

با سر رفت



اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک


دردم این است که درکت به دردم نمی رسد



اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک

گاهی وقتی کسی از زندگیتان می رود دارد به شما لطف می کند

او فضایی خالی به جا می گذارد

 برای کسی که لیـــــــاقــــــت آنجا بودن را داشته باشد



اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک


سرت گرم شد ، سرم گرم شد

تو به او ، من به تو !



اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک


این روزها تنها هنر آدم ها دل شکستن است


اس ام اس تیکه دار احساسی و رمانتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد