جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار شکست عشقی

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار شکست عشقی


حرف زدن با تو از عشق

انگار که آب دادن به گل های پلاستیکی است

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار شکست عشقی

به بعضی رابطه ها باید “زمان” داد

ادامه بعضی رابطه ها را نباید ” امان” داد !



اس ام اس تیکه دار شکست عشقی


بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن

 با کلی اعتماد به نفس میگن

 “من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم”

 بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن !!!



اس ام اس تیکه دار شکست عشقی


علت سقوط ناگهانی من از چشم هایت

 را فقط باید در جعبه سیاه دلت جستجو کرد



اس ام اس تیکه دار شکست عشقی


تقصیر برگ ها نیست ، آدم ها همینند !

نفس می دهی ، لهت می کنند



اس ام اس تیکه دار شکست عشقی



گفتم حتما خیری

 استخاره ات نکردم !



اس ام اس تیکه دار شکست عشقی


لطفا مزاحم آدمی که مشغول

فراموش کردن شماست نشوید


اس ام اس تیکه دار شکست عشقی


هرچقدر هم که پای یه علف هرز آب و کود بریزی واست میوه نمیاره !

ببین وقتت رو با کی پر می کنی



اس ام اس تیکه دار شکست عشقی

می گی این یکی با بقیه فرق داره ؟؟؟

اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه … !‌



اس ام اس تیکه دار شکست عشقی


وقتی دست فشردیم و قول دادیم

فقط دست تو مردانه بود و قول من !


اس ام اس تیکه دار شکست عشقی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد