جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


اس ام اس
اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


بعضی ها دستشان «رو» می شود

امـــــا رویشان کم نمی شود!

چقدم زیاد هستن این بعضی ها

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی

ایــــن زخــم هــا

نمـک کــــــــــــــــــم داشــت

کــــــــــــــــــه پــاشیــــدی …



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


سقوط …

تاوان پریدن با بعضی هاست … !



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


چـه قدر تلـــخ شده ای

این روزهــا  قندهــایت را در دل ِ چه کسی آب می کنیــــ ؟!



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ

ﯾﺎﺩِ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ

ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


همه می خواهند جای تو را بگیرند

بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری …



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ

ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم …



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


گفتی : “منو فراموش کن”

اما بپرس “ارزش به یاد موندنو داری ؟؟؟”



اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی


تلفنت بوق اشغال میزند

 گوشی را بد گذاشته ای یا دلت را ؟


اس ام اس تیکه دار عصبی و ناراحتی
نظرات 1 + ارسال نظر
nanaz1377 شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ق.ظ

یوشکل بودن عسیسم مسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد