جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون


کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ها داد میزد

خاطره خشکیه ، خاطره خشکیه

اونوقت همه ی خاطراتتو

همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن

می ریختم تو کیسه و می دادم بهش و می رفت رَدِ کارش!

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون

با بعضی ها زیادی که صادق باشی رو دل می کنند

دیگر هزار عرق نعنا هم جوابشان را نمی دهد



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون


اومدم بنویسم خیلی شبیه حیوون ها هستی اما

وقتی یاد نجابت اسب افتادم

وقتی یاد وفاداری سگ و اون نگاه مهربونش افتادم

وقتی یاد نهنگ افتادم که به جفتش تا آخر عمرش وفادار می مونه

وقتی یاد شیر افتادم که اگر گرسنه نباشه ، شکار نمی کنه

وقتی یاد قو افتادم که غرورش رو خیلی دوست داره

وقتی یاد مرغ عشق افتادم که بدون جفتش می میره

به خودم گفتم خیلی نامردیه تو رو به حیوون تشبیه کنم



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون


گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ
ڪـﮧ
اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…!



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون


عده ای مثل قرص جوشانند

در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند

اما کافی است کمی صبر کنی بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون


بعضی ها از دور می درخشند!

نزدیک که می شوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند

که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند

و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون



لعنتی هرچه داشتم رو کردم!

اما تو اسیر نشدی ، سیر شدی!



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون


باید به بعضی ها گفت:

 ناراحت چی هستی؟

 دنیا که به آخر نرسیده !

من نشد یکی دیگه!

 تو که عادت داری . . .



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون


آغوش من سرزمین تو بود

کاش قدری عرقِ میهن پرستی داشتی وطن فروش!



اس ام اس تیکه دار تلخ و داغون
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد