جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین


تو را من “تو” کردم

وگرنه “او” هم زیادت است

پس اینقدر برایم شما ، شما نکن

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین


کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود

میـــزدم میزدی

نمیــــزدم نمیزدی



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین



عشق هایت را مثل

کانال تلویزیون عوض می کنی

و افتخار می کنی

که عشق برایت این چنین است !

و من می خندم

به برنامه هایی که هیچکدام

ارزش دیدن ندارند . . .


اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین




از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی

“رفـــــــتنــــ ” همیشہ

حتی در دستور زبان فارســـی

“لــــــازمـــ” است…



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین


زلالی قلبت ارزانی دیگران

من این احساس آبکی را نمی خواهم



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین



قرار نیست که همیشه من خوش باشم

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن

و فردا یکی دیگری

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست

تو می تونی  !!!



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین



کاش یاد تو

به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی

قلبم را تحریک می کرد

تا هرآنچه از تو در قلب دارم بیرون بریزد



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین



رفته ای ؟

بعضی ها بهش می گن قسمت

اما من تازگی ها بهش می گم به درک



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین



به حق رفتی

زیادی ات کرده بود

شیرینی ام دلت را زد

به حق رفتی



اس ام اس تیکه دار زخمی و غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد