جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت


تحقیرت هم کنم کافـــی نیست

تفریقت می کنم از تمام زندگی ام

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت


نبودنت هستیمو نابود می کرد

ولی حالا بودنت

میشه نباشی ؟



اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت


“حوا” که باشی بعضی ها

 “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !




اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت


بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست

تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه

کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست



اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت


هیچ وقت اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!

آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…




اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت


نه حرفی برای گفتن …

نه امیدی برای ماندن …

نه پایی برای رفتن …

نه تمایلی برای دوباره ساختن …

تو از اول هم هیچ نداشتی !



اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت


سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس

چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟



اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت



کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن

می فهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره



اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت



یه زمانی می گفتن از تو چشماش می شه فهمید

راست می گه یا دروغ

اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا

که با چشمشونم دروغ میگن


اس ام اس تیکه دار آتشین و خیانت
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد