جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS

اس ام اس
اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS


به سلامتی اونایی که هزارتا خاطــــــــــــــــرخواه دارن

ولی دلشون گیرِ یه بــــــــــــــــــــــــی معرفته !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS

هم قــــــــــد شدیم …

خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم …



اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS


پست ترین آدما کسایی هستن که

به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی … !


اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS


قیافه ام تابلو شده بود !

گفتن : چی میکشی ؟

گفتم : زجر !

گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟

گفتم : زندگی … !



اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS


چقدر جالب !

تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه

اونم کسیه که داغونت کرده !


اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS


اگر روزی عاشق شدی …

قصه ات را برای هیچکس بازگو نکن …

این روزها چشم حسودان به دود اسپند عادت کرده ……!



اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS



کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام

یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم



اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS


گــــفته باشــــم !.!.!

مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛

تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !


اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS



این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …


اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS



خوابیدن با اس ام اس…

درد و دل با غریبه های مجازی…

غیرت رو خواهر , روشنفکری رو دختر همسایه…

کار هر روزمه


اس ام اس سنگین احساسی و عاطفی SMS
نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد