جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS

اس ام اس
اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند!

نفس می دهـــــــی له ات می کنند

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


گاهــــــــــــــی دِلـــــــم

تفــــــــــــریح ناسالم می خــــــــــــواد

مثــــــــــــــــل فکر کــــــــــــردن به تـــــــــــــــــو !



اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


کاش می اومدی حالم رو بهم بزنی

خوشحالی‌ هام ته نشین شده !



اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ

ترجیح میدهم چوپان باشم

همدیگر را بدرید

من نی میزنم

♪ ♪♪ ♫



اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


چـقـــــدر سخــــت اســـت

 کـه لبـــریـــز بـاشی از “ گـفـتـــــن ”

ولــی در هـیـــــــچ ســویـــت محـــرمـی نبـاشد



اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


عادت کرده ام

کوتاه بنویسم

کوتاه بخونم

کوتاه حرف بزنم

کوتاه نفس بکشم

تازگی ها

دارم عادت می کنم

کوتاه زندگی می کنم

یا شاید

کوتاه بمیرم

نمی دانم

فقط عادت …


اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS



اینجا جاییست که . . .

عشق بازی نمی کنند با هم . . .

با هم با عشق بازی میکنند . . . !



اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟

میدونم وقت امتحان تموم نشده!

ولی خسته شدم…



اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS


کسی که نگاهت را نمی فهمد

توضیح های طولانی ات را هم نخواهد فهمید


اس ام اس سنگین و عشق و عاشقی SMS
نظرات 1 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

خیلللی قشنگ بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد