جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و عشقی SMS

اس ام اس
اس ام اس سنگین و عشقی SMS


گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص

برایت فریاد تجویز کند…

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس سنگین و عشقی SMS


همه چیز خنده دار بود….

داشتن تو…!

بودن من

 ماندن ما….!

رفتن تو…

این همه آه….

گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد….


اس ام اس سنگین و عشقی SMS



کاش می شد زندگی را هم عوض کرد

 مثل «چایی» وقتی که سرد می شود…



اس ام اس سنگین و عشقی SMS



دُنـبـال ِ کَـلاغـیْ می گـردَم ،

تا قـآرقـآرَش رآ بـه فـال ِ نـیـکْ بـگیـرَم

وقـتـی…

قآصـِدَکـْ ـهـا هـمـه لال انـد



اس ام اس سنگین و عشقی SMS



صداقت؟…. یادش گرامى…

غیرت؟….. به احترامش یک لحظه سکوت…

معرفت؟….. یابنده پاداش میگیرد…

مرام؟….. قطعه ی شهدا …

عشق؟ ….. از دم قسط…

واقـــعـــ ـا به کــــــجــ ـــــا چــــنــــ ـیـــــــن شـــــتـــ ــابـــــا ن؟؟؟



اس ام اس سنگین و عشقی SMS


آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند

 که برایشان صرف داشته باشد!



اس ام اس سنگین و عشقی SMS



هوایت دستان سنگینی داشت

 وقتی به سرم زد فهمیدم!



اس ام اس سنگین و عشقی SMS


دلم بچگی میخواهد !

جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند ؟



اس ام اس سنگین و عشقی SMS


گـاهــی نمـی دانــی

از دسـت داده ای ..

یـــا

از دسـت رفـــتـه ای…



اس ام اس سنگین و عشقی SMS


ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !

ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…

ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!



اس ام اس سنگین و عشقی SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد