جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS

اس ام اس
اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


گاهی اوقات باید بگذری و بگذاری و بروی

وقتی می مانی و تحمل می کنی

 از خودت یک احمق می سازی

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


صبر کن سهراب ! قایقت جا دارد؟

آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند …

وای سهراب کجایی آخر ؟

زخم ها بر دل عاشق کردن ، خون به چشمان شقایق کردند…

ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش سیری چند ؟

صبـــــــــــــــر کن سهــــــــــــــراب …!

قایقت جا دارد؟

 من را نیز با خود ببر ، اینجا عاشقی بین مردم مرده است . . .



اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


من فقط دارم سعی میکنم همرنگ جماعت شوم

اما می شود کمی کمکم کنید!

آی جماعت…

شماها دقیقا چه رنگی هستید؟



اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


شهر من اینجا نیست !

اینجا…

آدم که نه!

آدمک هایش , همه ناجور رنگ بی رنگی اند!

و جالب تر !

اینجا هر کسی

هفتاد رنگ بازی میکند

تا میزبان سیاهی دیگری باشد!
.

شهر من اینجا نیست!

اینجا…

همه قار قار چهلمین کلاغ را

دوست می دارند!

و آبرو چون پنیری دزدیده خواهد شد!
.

شهر من اینجا نیست!

اینجا…

سبدهاشان پر است از

تخم های تهمتی که غالبا “دو زرده” اند!
.

من به دنبال دیارم هستم,

شهر من اینجا نیست…

شهر من گم شده است!



اس ام اسسنگین و مفهومی و معنی دار SMS


آدمــیزاد در حرف زدن هایش بی ملاحظه است … !

وقتی میخواهد با منطق حرف بزند ؛ احساساتی میشود …

وقتی از احساسش میگوید ؛ آرزوهایش لو میرود …

وقتی از آرزوهایش یاد میکند ؛ حسرتش رو میشود …

وقتی حسرتهایش را روشن میکند ؛ منطق میتراشد …

و اینگونه گند میزند به همه ی روابطش …



اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …



اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


گــــفته باشــــم

مـــن درد مــــــــی کــشــم

تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !



اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


اگر روزی عاشق شدی …

قصه ات را برای هیچکس بازگو نکن …

این روزها چشم حسودان به دود اسپند عادت کرده ……!



اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


هم قــــــــــد شدیم …

خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم …



اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS


روزگاریست همه عرض بدن می خواهند

همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند

دیو هستند ولی مثل پری می پوشند

گرگ هایی که لباس پدری می پوشند

آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند

عشق ها را همه با دور کمر می سنجند

خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد

عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد


اس ام اس سنگین و مفهومی و معنی دار SMS
نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سادات سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ http://http://asheghoone-00.blogfa.com/

سلام وبت عالی بود مرسی از مطالبت
با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن من از الان لینکت کردم...
راستی حتما بهم سر بزن و نظرتو بگو

ﺑﻨﺪ ﺩﻟَـم
ﭘﺎﺭﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ......
دلــــــــــــــم
بـــــرای ردِ پایمان ،
کـــــنــارِ هــــــــم تــــــنـگـــ شــــــده . . .
ــــــ★
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿

samira سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ

عالی بود

نانا دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ق.ظ

جوجو چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ق.ظ

زهرا پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ http://zahraseify1494@gmail.com

سلاممممممممممم بدک نبود

ریحانه چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ

خیلی عالی بود .همش حرفهایی هست که دارم میترکم از نگفتنهاش....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد