جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS

اس ام اس
اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


توی مارپله ی زندگی

مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه …!

تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن


اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


کاش توی زندگی هم مثل فوتبال

وقتی زمین می‌خوردی و از درد به خودت می‌پیچیدی

یه داور می‌اومد از آدم می‌پرسید:می‌تونی ادامه بدی؟!

تو هم میگفتی نه ، باید برم بیرون . . .



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS



بـــــرای کـــسی کــه رفــــتـنـی اســـت ، راه بــــاز کــــنـید

ایــــستادن و مــنـتظر مـانـدن ابـــلـهانه تـرین کـار دل اســت



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


نگـــــــران نباش،

حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام …

دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم

آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ” زندگیست ”

آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ نشــــود…

راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم…

” حــــال مـــن خـــــــوب اســت ” … خــــــوبِ خــــوب…



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS



روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت!

اما من از روزها و روزگار گذشتم ، بگذرید از من!



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


تاب ندارم

سخت است

با تو هستند

جلوتـــر

با دیگری یا جور دیگری . !

سخت است

چه رنگین کمان نحســـــی



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


درغروب سخت دنیا یاد یاران میکنم

درکویر خشک و سوزان رقص باران میکنم

زندگی مرگ است و مرگ هم زندگی

پس درود برمرگ و مرگ بر زندگی . . .



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


گاهی اوقات بی قانونی

عجیب بیداد می کند در عاشقی ….

یکی دور می زند …

اما …. دیگری جریمه میشود

و تاوان میپردازد …



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


درد دارد …

وقتی همه چیز را می دانی …

و فکر می کنند نمی دانی …

و غصه می خوری که می دانی …

و می خندند که نمی دانی …



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS



برهنه می آئیم

برهنه می میریم

با این همه عریانی

هنوز قلب هیچکس پیدا نیست . . .



اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS


بزرگ ترین اشتباهی که ما آدما در رابطه‌هامون می‌کنیم این است که:

نیمه می‌شنویم

یک چهارم می‌فهمیم

هیچی فکر نمی‌کنیم !

و دوبرابر واکنش نشون می دهیم . . .


اس ام اس سنگین جالب و باحال و توپ SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد