جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS

اس ام اس
اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS


خـدایـا عـقیده هـایم را

از عـقده هـایم مـصون بـدار

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن




اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS


آشنا هایم

غریبه هایی هستند

که تنها اسمشان را میدانم …



اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS



چه طور است که مردم حرف زدن با دهن پُر را بی ادبی می دانند

ولی حرف زدن با کلّۀ خالی را عادی تلقی می کنند…



اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS


هیچ وقت خودت رو ۱۰۰% خرج کسی نکن

که تا ۱۰ بیشتر بلد نیست بشمره … !!!




اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS


ساده” که باشی زود “حل” میشوی

 میروند سر وقت “مساله” بعدی !



اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS



من به عکس تو دست میکشم . . .

تو بـه عکس من . . .

دست میکشی از من . . .




اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS


فاصــــله تان را با آدم هـــا رعــــایت کنــــید

آدم ها یــهو می زنن روی ترمــــز

و اون وقت شمــــا مقصـــــری !!



اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS



هی روزگــــــــــــــــار !!!

چراغت که روشنـــــــه . . .

ولی نمیدونم چرا صدات همش قطع و وصل می‌شــــــــه !!!



اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS



قـــــدر لحـــــظـه ها را بـدان …

زمـانــــــی می رسد که تـو دیگــــــــر قادر نیستـــــی بگـویـــــی :

جبــــــران مـــــی کـنم …



اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS



گاهی گــذشــت میکنم ..

گاهی گـذر ..

و کاش ..

بدانی فرق این دو را ..


اس ام اس و مسیج سنگین و عصبی SMS
نظرات 2 + ارسال نظر
مربم پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ

neGar یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد