جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS

اس ام اس

اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS


بی تفاوت باش…

به جهنم !

مگر دریا مُرد از بی بارانی ؟!

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن






اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS


کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .




اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS


دنیای عجیبی شده است . . .

برای دروغ هایمان ،

خدا را قسم میخوریم ،

و به حرف راست که میرسیم

می شود جان ِ تــو…



اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS


مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم !

نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم …

و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را !!



اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS



دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم…

نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم…

برای اینکه نگذارم آنها بیایند…



اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS



حق با کشیش ها بود گالیله! زمین آنقدرها هم گرد نیست…

هر کس میرود دیگر باز نمیگردد…



اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS



هیچ انتظاری از کسی ندارم!

و این نشان دهنده قدرت من نیست!

مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است…



اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS



روزانه هزاران انسان

به دنیا می آیند …

اما نسل انسانیت

در حال انقراض است … !



اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS



زندگـــــــی همیشـــه در جریانه، ولی مشـــــــکل اینجاست :

کـــه مـــا رو در جـــــریان نمیــــــذاره . . .



اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS



همینــــکه آرزوهایــــم را خــــاک کــــردم

به آرامش رسیـــدم

چــــه ســــاده بود خوشبختــــی…


اس ام اس و پیامک سنگین و زیبا SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد