جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS


اس ام اس
اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS


دیگر از تنهــــــایی خستـــــه شده ام …

به کلاغــــها زیر میـــــزی میــــدهم

تا قصـــه ام را تمــام کنند . . .

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS

کاش من هـــــم دکمــــه alt+shift داشتــــم

تا وقتی حرفهـــــایم را نمی فهمیــــدی

زبان گفتـــه هــایم را عوض مـــی کردم



اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS


دیگر آرزویـــی ندارم!

اگر خودم نـــه ،

حداقـــل

موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ !


اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS



“دیگران” همیشــه برایم ” گـــران ” تمـــام شده اند

بجــای آن که ” نگرانــــم ” شوند



اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS



همیـشه سکـوت خــوب نیــست

گـاهـی خُـرد میشوی زیـر بـار حـرفهـای نـگفتـه

غافـل از اینکـه بــه تـو تـهمـت بـی جنـبگـــی میــزننــد…



اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS


به آخر تلخــــی نزدیکیــــم

مگر دســــت های خدا شیرینمــــان کند!



اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS


سعی نکن متفـــــاوت باشی

فقط خـــــوب باش

این روزها خــــوب بودن به اندازه کافی متفـــــاوت است



اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS



دنیا پر از تباهــــی است،

نه به خاطر وجـــود آدم های بد

 بلکــه به خاطـــر سکـــوت آدمهـــای خـــوب

الهم عجل الولیک الفرج


اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS


دویدن سهم کسانیست که نمیرسند

و رسیدن سهم کسانیست که نمی دوند !



اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS


ساده هستم ساده می بینم

ساده می پندارم زندگی را

نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

ساده می مانم…

ساده میمیرم…

اما…

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را …



اس ام اس سنگین شاخ و بیداد SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد